فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

باید قبول کنیم که برخی چیزها در نظام اسلامی ایران تبدیل به بدهیات شده است.

چیز هایی از قیبل آقازادگی تا فدایی ها چشم و بسته ی برخی از افراد و جریانات سیاسی در کشور و قضیه مهم و تاریخی شخص پرستی که که از قبل از اسلام هم وجود داشته امروزه گریبان نظام ما را به مانند طنابی محکم گرفته است.

هنوز هستند افرادی را که با وجود تمام سنگ اندازی های شخص رئیس مجمع تشخصیص مصلت نظام(سعی کنید عنوان مسئولیتی را سه بار در ذهن خود تکرار کنید!) چه در زمان امام ره و چه بعد از رحلت امام خمینی ره می بینند و میشوند و درک میکنند اما نمی توانند بپذیرند که یک شخصی مثل این آقا دیگر نمی توان عنوان دوستی برای رهبری فعلی نظام حساب باز کرد!

رفتار شخص رهبری و عناصر سازنده ی نظام همواره برگرفته از رفتار بصیرت زایی بوده است.

در رفتار بصیرت گونه، شما به مردم دستور نمی دهید،راهشان را اجباری انتخاب نمی کنید،بلکه با گذاشتن عناصر نامطلوب و مطلوب در کنار هم و بیان ویژگی های هر دو عنصر و جریان ها، به مردم یاد می دهید تا خودشان بتوانند عنصر مطلوب را انتخاب کنند.

در قضیه شخص میرحسین موسوی،این فرد برای نسل های سوم و جهارم انقلاب،فردی ناشناخته و برای نسل های اول و دوم انقلاب یاد آور خاطرات دوران جنگ و امام راحل بود،اما شخص موسوی،از همان ایان تفکرات غرب گریانه وی و عدم اعتقاد عملی وی برای برخی دلسوزان نظان از جمله شهیدان حسن آیت و ...روشن بود.

نظام در قضیه فتنه 88 کاملا در طول 8 ماه،طوری رفتار کرد که مردم خودشان دریابند که وی و برخی از اطرافیانش جز عناصر نامطلوب هستند،کله شقی ها و یکدنگی های میرحسین موسوی تشخیص را برای مردم آسان تر نمود.

در قضیه بنی صدر و با توجه به قسم حضرت امام مبنی بر موافق نبودن با بنی صدر و لزوم احترام به رای مردم کار را به جایی رساند که اول مردم تشخصی دادند که بنی صدر از منافقین است و رای مجلس اول،عزل وی توسط امام جای هیچ شک و شبهه ایی باقی نگذاشت.

هاشمی رفسنجانی هم اکنون با خاطره سازی های خود سعی بر آن دارد که ذهن نسل سوم و چهارم انقلاب که جوان ها و نوجوان ها را تشکیل میدهند،درگیر این نکته سازد که اگر امام بنیان گذار انقلاب اسلامی بود،من یعنی هاشمی رفسنجانی نیز اهرم اصلی کمک امام بودم!


هاشمی اعتقادی به اصل ولایت فقیه هم اگر داشته باشد که ندارد،اعتقادی به شخص رهبری فعای نظام ندارد،هاشمی برای پیشبرد اهداف خود و برداشتن رقیبان سیاسی و انتقام گیری از اصلاحطلبان تا اصولگریان اول میرحسین موسوی را منزوی ساخت و سپس به سراغ بیت امام رفته است.

مطمئنا شخص بعدی خود علی لاریجانی رئیس فعلی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

حملات او در چهار دور انتخابات ها از ریاست جمهوری تا مجلس شورای اسلامی به شورای نگهبان و بیان حفظ رای و ایجاد شبهات مختلف در ذهن جوانان نشان میدهد او از یک بیماری سیاسی رنج میبرد.

به بیان ساده تر،مشکل شخص هاشمی و خانواده او دوستانش نیستند،مشکل افرادی هستند که به دلیل عدم توانایی در تحلیل های سیاسی و هضم نکات خاص!!! نمی توانند قبول کنند که او دیگر آن فرد به ظاهر انقلابی دهه اول انقلاب در کنار امام ره نیست!

این جماعت به قول معروف عقلشان در جلوی چشمانشان هست.

این جماعت وقتی دست از پرستیدن علی اکبر هاشمی رفسنجانی بهبهانی میکنند که باچاقویی در دست خود به جان این و آن بیافتد و این امر تقریبا محال است!


مشکل این عده همان مشکل برخی افراد در جنگ جمل است.

برخی ها زبیر و طلحه را در انذار در کنار پیامبر بیشتر از علی ع در کنار پیامبر دیده بودند.

لقب سیف السلام برای زبیر و شمشیرش در ذهن برخی رسوخ کرده بود! هر چند بعضی ها هم اکنون فکر میکنند که امام گفت تا هاشمی زنده است ،نهضت زنده است(درحالی که امام هرگز چنین چیزی نفرمودند و گفتند چون نهضت زنده است هاشمی زنده است!!!)

سیف السلام بودن زبیر و داشتن ویژن های مختلف در کنار پیامبر و یا حتی در ماجرای خلیفه اول،نیز این مواردبارها اتفاق افتاده بود!

نظام تا کنون واقعا صبر ایوب را در مورد شخص هاشمی بکار بده است و دلیل اصلی آن همین پرستیدن ها و شخص پرستی های یک عده بوده است.

در کجای جهان،یک کاندیدا میتواند به نهاد های نظارتی در انتخابات حمله کند ولی باز هم صلاحیت وی تایید شده باقی بماند؟

ناگفته نماند که شخص سید حسن خمینی،قربانی بعدی در راه حفظ هاشمی و وجه اعتبار اوست! حسن خمینی به لطف شخص پرستی های یک عده،قرار است قربانی و منزوی شود تا کنار میرحسین موسوی تبدیل به پله های مظلومیت نمایی هاشمی رفسنجانی بشوند.

البته بیان نکات مربوط به سید محمد خاتمی و حسن روحانی و نقش آنها در حفظ یا رد هاشمی رفسنجانی و لزوم حفظ تطهیر هاشمی برای شخص پرستان حامی وی در چترچوب نظام،به مطلب دیگری احتیاج دارد که خود مثنوی دیگریست....

همین...

.....................................................................................

این مطلب در سایتهای:

دولت بهار 

راه کارنیوز

نظرات  (۱۴)

مقبول بود. اما درد بیشتر از اینهاست...
پاسخ:
سلام
ممنون :((
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۰۳ محمد مهدی یوسفی
اعتبار جمهورى اسلامى ایران متعلق به همه ملت‌هاى‏ اسلامى است

اگر امیدی به ظهور دارید ، از امروز هم به غزه بیاندیشید و هم لبنان و بحرین و عربستان و ...

+ دعوتید به معمای غیبت
سلام
وبلاگ ما داره برای وبلاگ های مذهبی لوگو و بنر صلواتی طراحی میکنه
اگه شما هم نیاز دارید به وبلاگمون سر بزنید
یاعلی
پاسخ:
یاعلی
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۰۱ رفاقت به سبک شهید
سلام اینقدر دلم از این ادم ها پره اینقدر پره !!!!!!!!
کل صفحه دلم رو اینجا خالی کنم بازم کمه
شورشو در اورده نمیدونم چطور صلاحیتش رد نشد
پاسخ:
به همان دلایل....!
تحلیل ابکی ای بود

این پیر مرد پر حاشیه با دستان خودش سرعت تبدیل شدن به مرده سیاسی را برق آسا میکنه ...
به قول بنده خدایی تاوان صلاحیتش کمتر ازعدم صلاحیتش هست !

پاسخ:
سلام
ممنون!
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۵۰ یک بیسواد افراطی منحرف
جواب این سوال واضح است. چون نظام از او می ترسد. یا بهتر بگویم چون اصلا نظام را هاشمی ساختار داده است. با توجه به حجم مدارک و اطلاعاتی که هاشمی دارد؛ خروج او از نظام مساوی فاجعه ای واقعی خواهد بود که ماجرای عبدالحلیم خدام در مقایسه با آن یک لطیفه است
پاسخ:
اطلاعات نظام از او خیلی بیشتر است!
آقای هاشمی تا این لحظه در نظام مانده است چون نظام جمهوری اسلامی در رفتار خود تابع اسلام،قرآن و اهل بیت علیهم السلام است و مانند امیرالمؤمنین نمیخواهد تا آخرین لحظه ی ممکن هیچکس حتی با تمام اشکالات و اشتباهاتی که دارد از کشتی نظام پیاده نشود و حتی اگر ذره ای به بهبود و هدایت او امید است زمینه ی آن را از بین نبرد
دلیل این ماندن تنها رفتار کریمانه ی نظام جمهوری اسلامی است نه چیز دیگری و با تحلیل های سطحی و ناقص خود این کرامت نظام را زیر سوال نبرید و نادیده نگیرید و باعث نادیده گرفتن ان توسط دیگران نشوید
پاسخ:
بعضی ها قابل هدایت نیستند
آنوقت هزینه های سنگین غیر قابل جبران معنوی ومادی انرا خودشان پرداخت می کنند یا دین و مملکت و رهبر و.... ؟؟؟!!!!!!,من عین مولایم خمینی شجاع و بت شکن فقط امیدوارم به تیغ ذوالفقاری حیدری رهبرم که ترتیب اینها روبدهدوبس. انشاءالزهرا سلام الله علیها
پاسخ:
ان شاالله
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

نمی رود چون اگر برود خیلی ها باید بروند.

هیچ تبرزنی به این بت کاری ندارد چون بت بزرگ است.

محمود تبر برداشت ولی تبرش شکست.

باید این بت بماند تا هیچکدام از ما یادمان نرود که چقدر ساده ایم.

من می گویم *** ** هاشمی. آیا تو جرات داری نظرم را درج کنی؟

یادت باشد هاشمی امروز سرانگشت امریکاست در جراحت کهنه بی بصیرتی مردم ما.

*** هاشمی مرگ امریکاست در صحنه عملیات سیاسی کشور ما. آیا جرات داری مرگ بر معاویه بگویی؟

یادت باشد معاویه نیز با علی (ع) هم عصر و هم سرزمین بود. آیا جرات داری مرگ بر معاویه بگویی؟ آیا جرات داری زنده باد علی (ع) بگویی؟

امروز هم در مجالسشان علی را شماتت می کنند. می فهمی؟

امروز هرکس بد علی را بگوید به او پست می دهند. می بینی؟

پس بگو مرک بر معاویه. *** *** ** هاشمی.

در ضمن یادت باشد معاویه نیز از اصحاب بود. گولت نزنند.

پاسخ:
ممنون
سلام
بسیار زیبا و پر محتوا
منتظر حضورتان هستیم
معبر شهدا رادنبال کنید.
اللهم عجل لولیک الفرج
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۴۹ دولت محمود
این جماعت وقتی دست از پرستیدن علی اکبر هاشمی رفسنجانی بهبهانی میکنند که باچاقویی در دست خود به جان این و آن بیافتد و این امر تقریبا محال است!

لطفاتصحیح کنید بهرمانی ایشان زاده ی روستای بهرمان هستند
بسیار تحلیل جالبی بود اگر بعضی از اشتباهات تایپی نبود خیلی خوب میشد 
پاسخ:
ممنون!
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۳۵ ساسان قادری
دوست عزیز؛ شما اگر تاریخ کشور را درست خوانده باشید به موارد مختلفی از واکنش های این ملت نسبت به صاحبان قدرت بر می خورید، که به آن «تقیه و ریا» اطلاق می شود. بر اساس این کنش، که در واکنش به حاکمیت نیروهای ضد مردمی شکل گرفته و به کرات ثبت گردیده است، ملت ایران هرگاه ناچار به تحمل نیروهای ضد ملی و سرکوبگر (مثل حکومت های ترک تبار و مغول تبار که به زور شمشیر بر ارکان قدرت کشور تسلط یافتند) شده و خود را برای مقابله با این حاکمان ناتوان دیده است، دست به ابتکار زده و با وانمود خود به عنوان همراه و همدل حاکم مذکور و دست یابی به ارکان تصمیم گیری در حکئمت های مذکور، کوشیده تا بنیاد اقتدار ان را با سیاست های خود، از جمله به جان هم انداختن مدعیان قدرت در دربار ها، متزلزل نموده و در نهایت از حاکم مذکور حسابرسی و حساب کشی کند. اقدام بخشی از جامعه ی ما در وانمود کردن خود به عنوان همراه رفسنجانی از جمله همین سیاست ها است. ملت ما چندان هم دچار فراموشی نیست و به خوبی به یاد دارد که این شخص و عوامل ان چگونه یک سبه با تصاحب اموال مردم از یک مستضعف! روستایی به مولتی میلیاردر فرشته یا جردن و زعفرانیه نشین تبدیل شد و چگونه همین ایشان حدود هشتاد تن از برجسته ترین شخصیت های علمی و کارشناسان مختلف را به جرم تنها نوشتن یه توصیه نامه درباره تغییر برنامه های اقتصادی به زندان انداخت و در مجلس گفت که چون فضولی کردند فرستادمشان میهمانی، و کتاب «در میهمانی حاجی آقا» توسط دو تن از این اندیشمندان ـ که جملگی بالای شصت هفتاد سال سن داشتند ـ نوشته شده و ثبت گردیده است. پس مطممئن باشید که بازگرداندن این جناب و یاران و عواملشان به حوزه قدرت در دولت و مجلس نه از بی فکری این ملت بلکه ناشی از سیاستی است که بر پایه ان ایشان و دیگر عواملشان از این پس دیگر نمی توانند ژست اپوزیسیون بگیرند و باید پاسخگوی شرایط باشند. ملت هوشمند ما دارد از اینان حساب کشی کند. صبر کنید و ببینید فرجام این جماعت چه می شود. مطمئنم که برای امثال شما که دنیا را فقط از دریچه سیاست می بینید اعجاب به همراه می اورد.    
پاسخ:
سلام
چی بگم والا!!!!!؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی