فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

همیشه لازم نیست دلبستگی ها و علایق یک جنس را از همان جنس سوال کنید،کافی است این علایق و دلبستگی ها را از جنس مخالف سوال کنید تا بدانید جنس دیگر چقدر در اشتباه فکری و عملی به سر می برد.

این مطلب صرفا برای دخترانی  که چادر دارند نیست! برای دختران مذهبی و اهل نماز هم نیست! این پست صرفا برای افرادیست که آینه دستی و خانه شان،50 درصد منظره ی روبرو ی روزمره شان را تشکیل می دهد!!!

ازدواج و به طبع آن،رابطه ی زناشویی یا رابطه ی جنسی دو جنس یکی از نیازهای بشری هر انسانیست.

اگر از پسران سوال کنید چرا ازدواج نمی کنید،همیشه بعد از بیان مشکلات مالی و خانوادگی و.. یکی از مشکلاتی که بیان میکنند (که البته ناشی از تفکر غلط است) این است که بیان میکنند دختر باکره ایی (باعرض معذرت) یا نیست (با اغراق) یا اگر هم هست بسیار کم و ناچیز است.

شاید در مرحله ی اول ،دختران که در لفظ اجتماع به آنها بدحجاب و بیحجاب گفته میشود،از این گونه موارد شاکی شوند و بگویند مگر هر دختری که چادری نیست،هرزه است و برعکس! 

بله شاید این منطق غلط باشد و این گونه نباشد! ولی جالب است بدانید این تفکر این که هر دختر خیابانی و بدحجاب،هرزه و تن فروش است را پسرانی دارند که خود یا اهل رابطه ی نامشروع اند یا اهل دوست دختر داشتن و یا تفکرات غیر اسلامی هستند!

شاید آن زمان که شاعر میگفت کافر همه را به کیش خود پندارد،فکر نمی کرد که این ضرب المثل جالبش،در مورد دختران بدحجاب و پسران مسئله دار جنسی حتی صدق کند!

واقیعت نه حتی در مورد مسائل جنسی،بلکه در مورد مسائل دیگر زندگی نیز همین گونه است!

پسری که خود یا اهل روابط نامشروع است یا دوست دارد که این گونه رابطه ها را داشته باشد، با خود میگوید پس همان طور که من با دختران چنین رابطه ایی دارم،پس پسران دیگر نیز با دختران و با همین تفکر غلط یا شایدم کمی درست!!! دیگران نیز.....(بگذاریم نگویم!)

خب! این وسط چه کسی ضرر می بیند؟ پسران یا دختران؟ قطعا هر دو ولی دختران به دلیل شرایط خاص بدنی و روحی بیشترین ضربه را خواهند خورد!

پسرانی که وضع مالی خوبی دارند،شرایط ازدواج را دارند ولی به دلیل رفتار غلط دختران در رابطه با جنس مخالف و پوشش مشکل دار خود و خرابی وضع بهداشت روانی جنسی در مقابل جنس مخالف خود،با دست خود و ناآگانه و جاهلانه (متاسفانه بیشتر در قشر دانشگاه رفته) سن ازدواج خود را بالا می برند و به قول معروف با دست خود چاهی می کنند که که بیشتر اول خود در آن جای خواهند گرفت و سقوط خواهند کرد!


مشکل بعدی،تفکریست که از تفکری که بالا ذکر شد نشات میگیرد! چه تفکری ؟ همان تفکری که در بین جوانان وجود دارد که میگوید برای ازدواج موفق با یک نفر باید حداقل مدتی با همسر آینده،قبل از ازدواج و برای شناخت بیشتر دوست و رفیق شد تا ازدواج موفقی در بیاید ولی این تفکر غلط در غلطی که باعث شده بیشتر این دوستی ها یا به ازدواج منجر نشود یا بدتر به روابط ناشروع  خاتمه پیدا کند....

اکثر افراد چه دختران و چه پسرانی که فکر میکنند با چند مورد دانستنی درست یا غلط در مورد دستگاه تناسلی جنسی جنس مخالف!!! علامه ایی برای خود هستند،دقیقا همان افرادی هستند که از روحیات جنس مخالف خود تقریبا چیزی نمی دانند و در واقع بی سوادی در قرن 21 برای خود هستند!

خانم های محترم،فکر نکنید پسری که در پارک و دانشگاه و... وقتی شما را می بیند برایتان غش میکند دوستتان دارد،با کوچکترین سوال ها می توان فهمید او عشق شما را دارد یا شهوت...

متاسفانه دانستنی های درست جنس مخالف در هر دو جنس فقط محدود به کاربرد دستگاه جنسی طرفین شده است،و قشر تحصیل کرده ما،چیزی از عواقب این گونه رابطه ها و پوشش ها و لباس های ناجور نمی داند.

دختران با دست خودشان ،با پوشش های نازک و تنگ و آرایش ها نامتعارف و... فقط خود را برای جنس مخالف در حد یک رفع کننده ی خیابانی و موقت جنسی چه خود آگاه و چه ناخودآگاه معرفی میکنند...

بی غیرت ترین پسران نیز هیچ وقت حاضر نمی شوند با دختری که عمری در حد همان دستگاه جنسی بوده در زیر یک سقف ،زندگی کنند و مادر بچه هایشان شوند...

کمی فکر،بهتر از عمری پشیمانی است.همین....

............................................................................

این مطلب در سایت های زیر :

خیبرآنلاین

نظرات  (۷)

۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۳ بانوی گمنام
سلام علیکم
بعد مدت ها که برگشتید خدا قوت
مطلب جامع و کاملی بود و درخور توجه و تامل
ممنونم
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۴۶ محب محب زاده
  دوست عزیز
لطفا به انجمن متفاوت و بسیار زیبای ما بیا
منتظرتیم حتما از دیدن انجمن ما خوشحال میشی
http://moheb36.rozblog.com
سلام علیکم
متإسفانه این گروه از دختران بزرگترین ظلم را به هم جنسان خودشان هم می کنند
و مظلوم دختران باحیایی اند که خود را برای خدا عفیف نگه داشته اند
پاسخ:
سلام
بله واقعا.....
سلام
آدم های قرن 21 ، یه جورایی دچار جهالت قرن 21 ...

پ.ن: ممنون که یادتون نرفته خدابارانی هست و بارانی
پاسخ:
سلام
ممنون از نظرتون....
سلام
واقعیت هایی تلخ جامعه ما ...
۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۴:۲۱ کـــا ر و ا ن
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم . بسیار زیبا بود .سپاس..
امروز ما را از دعای خیرتان محروم نکنید..
۱۹ دی ۹۴ ، ۰۷:۱۱ دختر بهارنارنج
واقعا دختران دانشگاهی رو در کنار دختران خیابانی گذاشتید؟؟؟؟

متن تا حدی خوب بود .میتونستید بیشتر و طبقه بندی شده و کمی دور از تعصب بنویسیدش
موفق باشید. یاعلی :)
پاسخ:
سلام
از نظر نوع خطرات بوده! 
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی