فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

تناقض گفتاری و رفتاری حامیان رسانه ایی قالیباف

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۲۹ ب.ظ

در انتخابات سال 1388 . یک گروهی از طرفداران میرحسین موسوی که خود را اصولگرایان حامی میرحسین می نامیدند در فضای سیاسی آن دوران پا به عرصه گذاشتند.

اصولگریان حامی میرحسین موسوی

مشکل اصلی این گروه این بود که موسوی از طرف اصلاحطلبان و به خصوص اصلاحطلبان تندرو حمایت می شد که افرادی مثل اکبر گنجی و سروش پشت سر این فرد بودند در حالی که این گروه خود را کاملا ولایی و اصلوگرا نامیده بودند در توجیه حمایت خود از میرحسین موسوی وی را نخست وزیر امام قلمداد می کردند و هیچ دلیل محکمی برای حمایت از این فرد که هیچ قرابتی با گفتمان ناب اصولگرایی نداشت ! نداشتند ! وبیشتر به اصلوگریان جعلی شباهت داشتند تا ....

یکی از ستاد های این بندگان خدا ! در نزدیکی ما بود ! من هم هر از گاهی به این ستاد سری می زدم و اوضاع را بررسی می کردم ! جالب این بود که این ستاد جزو خلوت ترین ستاد های موسوی به حساب می آمد ! معلوم نبود این ها منظورشان از اصولگرایی چه بود ؟!

تا جایی که برخی از اصلاحطلبان از این گروه استقبال می کردند و برخی دیگر با بی مهری هرچه تمام تر از آن ها دوری می جستند !

چند ماه پیش ستاد مرکزی دکتر قالیباف لوح فشرده ایی را به منظور افزایش میزان اطلاعات سیاسی و طرز جواب دادن هوادران قالیباف در صورت بحث های سیاسی بین این حامیان این فرد پخش کردند ! در این لوح فشرده هرگونه شبهه ایی به قایباف به خصوص عملکرد وی در فتنه 88 و دیگر مسائل را به هواداران توضیحی داده و با روش هایی مثل فرافکنی و بهترین دفاع ! حمله است و به هواداران قالیباف در پاور پوینت های مختلف تذکر داده اند که در بحث هایی که در دفاع از قالیباف می شود  وارد جزئیات نشوید ! مثلا شاید شما با این گونه پاسخ های حامیان قالیباف تا به حال مواجه شده باشید که می گویند که قالیباف در مورد فتنه 88 بهترین عملکرد را داشته و شهرداری تهران هر روز پس از اغتشاش نسبت به پاکسازی تخریب های فتنه گران عمل می نموده است ! ولی یک نفر پیدا نشد به این ها بگوید که پاکسازی شهر و گذاشتن چند باره ی سطل های  پلاستیکی برای آتش زدن از طرف فتنه گران !!! چگونه موضع سیاسی محسوب می شود ؟و یا این که در این لوح فشرده سعی شده تا قالیباف را انسان نظامی نشان ندهند ! و یا این که بگویند که قالیباف اولین کسی بود که جریان انحرافی در دولت را کشف کرده است ....

ادامه در ادامه مطلب....

من فعلا زیاد در مورد این سی دی نمی خواهم بحث کنم ! حرف بنده فعلا جای دیگری مربوط است !

مشکل واقعا کجاست ؟

دکتر قالیباف کسی است که از 10 سال پیش تاکنون و با فعال نگه داشتن ستاد های تبلیغاتی خود در مراکز استان ها از 6 سال پیش تاکنون عملا همان راهی را می رود که سید محمد خاتمی (رئیس جمهور سابق) و میرحسین موسوی می رفتند است !


مشکلی که الان حامیان قالیباف با آن مواجه هستند این است که با چه دلایلی باید حامیان خود را برای دفاع و تبلیغات دکتر قالیباف سرپا نگه دارند !؟؟؟

میر حسین موسوی در سال 88 با ابتکار استفاده از رنگ سبز سیدی  که توانست خیلی از جوانان را مثل بازی های فوتبال بین آبی قرمز با جنبه ی احساساتی جذب کند ! این بار این قالیباف است که می خواهد خود را چهره ایی جهادی و بسیجی !!! نشان دهد ! ولی تاکنون از دستایی به این امر مهم بازمانده است !

از دلایل آن می توان باور نداشتن مردم نسبت به عملکرد قالیباف در نیروی انتظامی و اقدامات به دور از فرهنگ شهرداری تهران و به خصوص تیم رسانه ایی وی که همیشه سعی دارند از رهبری برای موجه نشان دادن کاندیدای مورد نظر خود استفاده کنند !

نکته (منظور از عملکرد ایشان در نیروی انتظامی در فتنه تیرماه سال 78 و قضیه کوی دانشگاه نیست و خود بنده از عملکرد قالیباف در آن دوره دفاع می کنم )

مشکل دیگر این ها یعنی حامیان رسانه ایی قایباف عدم هماهنگی شدید بین آن ها است ! البته شاید هر کس به سایت ها و وبلاگ های قالیبافی نگاهی بیاندازد نشان از شور و هماهنگی بین آن ها ببیند ! ولی مشکل این ها زمانی آشکار می شود که خبر ها و تحلیل هایشان با یکدیگر 180 درجه تفاوت معنایی و گفتاری دارد !

مثلا سایت امید  نیوز و همچنین تی نیوز از سایت های طرفدار قایلباف دکتر جلیلی را به استناد حرف حیدر پور نماینده ی مجلس فاقد صلاحیت به دلیل نبودن رجل سیاسی جلیلی قلمداد می کنند ! (+)


در حالی که سایت گفتمان ولایت از دیگر حامیان رسانه ایی قالیباف ! سعید جلیلی را فرد مهمی در انتخابات معرفی و همچینین این طور می نویسد که اگر جلیلی ! بجای ائتلاف با پایداری ها با ائتلاف پیشرفت (2+1 ولایتی حداد عادل قالیباف) بپیوندد ! جبهه ی پایداری شکست می خورد !(+)

این تنقاض نشان می دهد یک عده از هوادران قایلباف دوست دارند تا جلیلی رد صلاحیت شود ! و عده دیگر دوست دارند تا در صورت امکان (به گمان خودشان) پایداری ها رابطه شان با جلیلی خراب شود ! و قالیباف و امثال او رای بیاورند ؟ پس کدام یک درست ؟

این تنها مورد بسیار کوچکی از هزاران اشتباه تحلیلی و خبری رسانه ایی قالیباف است که نشان می دهد علاوه بر خود شخص دکتر قالیباف که فاقد هرگونه درک درست از فضای  سیاسی کشور و جهان است ! طرفداران وی نیز مشکل نداشتن قدرت تحلیل دارند به طوری که سایت فردا نیوز گل سرسبد این گونه تحلیل های سطحی است !

سایت قالیباف طبس در صفحه ایی جداگانه با عنوان تریبون آزاد ! سعی دارد تا شبهاتی که نسبت به دکتر قالیباف است را با جواب های بسیار کلی و کاملا فرافکنانه پاسخ دهد ! این سایت با مطلبی کوتاه با عنوان هزینه ی ستاد های قالیباف چقدر است؟ و از کجا تامین می شود ! بدون این که از میزان هزینه ی سنگین قالیباف در سال 84 نام ببرد ! فقط از تغییر شیوه ی تبلیغاتی قالیباف نظیر استفاده از اینترنت و پیامک ! سخن آورده و از مردم تقاضای کمک مالی کرده است ! بدون این که حتی بگوید قالیبافی که به گفته ی خودش حتی یک ریال هم فعالیت مباح اقتصادی نداشته ! در سال 84 ! چگونه مبلغی به میزان سه میلیارد و چهار صد میلیون تومان (توجه شود که تورم آن زمان کم تر بوده است و ارزش پول بیشتر ) تهیه کرده است ! (+)

 جالب تر این که این سایت قالیباف را در سال 84 چهره ایی ناشناخته توصیف می کند و علت عدم پیروزی قالیباف در سال 84 را !!! عدم شناخت مردم نسبت به او می دانند ! در حالی آقای قایلباف در سال 84 نسبت به محمد احمدی نژاد چهره ایی شناخته شده تر بوده چرا که دکتر قالیباف رئیس پلیس کل کشور بوده ! (مثل احمدی مقدم امروز!) در حالی احمدی نژاد فقط شهردار تهران بوده و بس ! و با کم ترین تبلیغات به میدان آمده بود ! در نتیجه این سایت عدم رای آوری قالیباف را گردن عدم اعتماد مردم به او نمی داند و سعی می کند تا شکست قالیباف در سال 84 را توجیه کند!!!

امری که رهبری معظم انقلاب بار ها نسبت به خرج های سنگین انتخاباتی کاندید ها و طرز تامین منابع آن هشدار های صریحی فرموده اند ....

قضیه وقتی حساس می شود که بدانید از مدت ها پیش ! سایت های حامی قالیباف ! به طور فزاینده ایی رشد کرده اند ! سایت هایی که هنوز منابع مالی آن ها مشخص نیست ! (+)

دکتر قالیاف به قدری در استفاده از اموال بیت المل (اموال شهرداری تهران) گستاخانه عمل کرده است که در جواب به یکی از دانشجویان که پرسیده بود چرا با ماشین شهرداری به دانشگاه .... آمدید می گوید سوال جدی بپرسید!!! (لینک فیلم +)  

از دیگر تناقضات گفتاری و رفتاری که قبلا هم در پست های قبلی به آن اشاره کردم ماجرای خنده دار و البته تاسف آور تکنوکرات بودن آقای قالیباف و در ادامه توجیهات سایت های طرفدار و با کنایه امام خامنه ایی در فرودین ماه 1392 در مشهد مقدس و  توجیه کردن های بدتر از دفاع این سایت ها نشان می دهد این جماعت برای همه جور شبهه برنامه و پاسخ داشتند به جز تناقضات گفتاری شخص خود آقای محمد باقر قالیباف !!!

دکتر قالیباف که در ادامه پیروی کوکورانه از سیاست تبلیغاتی خود از میرحسین موسوی ! سعی دارد آرای برادران اهل تسنن را نیز جذب کند ! که در آخرین دیدارش در کردستان با یکی از علمای اهل تسنن ! حمایت تلویحی ایشان از قالیباف را اعلام کردند !

دقیقا همان کاری که اصلاحطلبان در استان های سیستان و بلوچستان و گلستان و کردستان و آذربایجان غربی برای جذب آرای برادران اهل تسنن می کردند !(+)   

در بیشتر هواداران رسانه ایی دکتر قالیباف هنوز در مورد اتلاف با دکتر ولایتی و حداد عادل انشقاق و چند دستگی وجود دارد ! برای نمونه (البته این تنها نمونه ی کوچکی است)  می توان به سایت خبر فوری اشاره کرد که در آن با گذاشتن نظر سنجی در سمت راست صفحه از کاربران خود می خواهد که نظرشان را در مورد پیوستن قالیباف به ائتلاف پیشرفت بیان کنند ! که تقریبا نصف بیشتر آن ها نارحت هستند ! (+)     از این قبیل تناقضات و دودستگی ها در بین هواداران قالیباف کم نیست !

نظرسنجی حامیان قالیباف

قالیبافی که تا همین دیروز ! از لزوم ائتلاف سخن به میان میاورد ! چه شده است که با آمدن جلیلی و هاشمی و تغییر آرایش انتخباتی کم کم از عهد خود با ولایتی و حداد عادل دور می شود ؟

فکر نکنم حتی کسی که اگر سابقه ی اجرایی شاید خوبی داشته باشد  ولی نتواند بر سر آنچه به زبان میاورد بماند ! و با این حامیان رسانه ایی که سطحی ترین تحلیل ها را نمی توانند در مورد فضای اطرافشان بکنند ! کشوری آباد و مطمئنی را ساخت....



نظرات  (۱۵)

۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۵:۴۱ سید مجید - انقلاب سوم
سلام
موفق باشید
سلام آقا علیرضا
خوب بود و استفاده کردم.

موفق باشی
یا علی
البته یکم تند و تیز بود .
ولی در هر صورت ایشون برای اصولگراها در مواقع بحرانی بهترین گزینه هست .
اما در حال فقط دکتر جلیلی .
خاکستر سبز .
سلام.ممنون از حضورتون.جالب بود.التماس دعا

مجددا سلام

بله تناقض گویی در بین حامیان قالیباف زیاد دیده میشود.

فقط نکته ای که در یکی از دوستان معتبر شنیدم میگم.(البته اصلا طرفدار قالیباف نیستم)

ایشان در توجیه اون 3 میلیارد و... گفته بودند که تنها به یک مورد اشاره کردند که یکی از جانبازها منزلش را فروخته به مبلغ 600 میلیون تومتن وخرج تبلیغات ایشان نموده اند!!! 

نزاع عشق و عقل
نمی دانم چه چیز را باید باور کنم

                                  رفتن را

                                       و یا ایستادن و نگاه کردن را
گوش کن
بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام. بامطالب جدیدی تحت عنوان های: "تولد یک سالگی دانشنامه فا" و "باارزش...!" درخدمتتون هستیم. لطفا تشریف بیارید. منتظر نظرات سازنده ی شما هستیم.
یاعلی
اللهم عجل لولیک الفرج وجعلنا من خیر اعوانه وانصاره والمستشهدین بین یدیه
دعای عهد فراموش نشود! التماس دعا...
اولین روز پدر ، بدون او...
به یادش به روزم با حضورتون باعث تسلی خاطر بنده شید.
۰۲ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۴۴ مهدی هاشمی
تناقض گویی ایشان خیلی کمتر از بقیه کاندیدا ها هستش این تناقضه که سال 82 بحران کوی دانشگاه با درایت همین نیروی انتظامی کنترل شد هنوز بدنه نیروی انتظامی از سیستم ان زمان قالیباف تعریف میکنن ایشان هر جا رفته یه نکته مثبت از خودش بجا گزاشته
پاسخ:
مثل استفاده از اموال بیت المال ؛درسته؟
سلام
عیدتون پیشاپیش مبارک
پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک...
مطمئنا هر کی تو این دوره به تخریب بقیه بپردازه شکست میخره از حالا باید حواسمون خیلی جمع تر باشه هم به حرفامون هم کارامون ...من بیشتر میخوام برم به تو خط مقایسه موضع کاندیداها با نظرات رهبری این بهتر جواب میده 
سلام خب دوست دارم بدونم چرا ایشون دعوت پایداری رو نپذیرفت؟ ببین اقا علیرضا من دیگه دلم میخواد به کسی که معلوم نیست بعدش چه عملی رو نشون بده اعتماد کنم من سر احمدی نزاد فهمیدم میشه یه ادم تمام قد از ارزشها بگه اما بعد یه مدت تغییر نظر بده اما اقای ولایتی یه ویزگی داره اونم اینه که در طول این سالها به جناح خاصی رویکرد نداشته ملاکش عملکرد اقایون بوده دنبال قدرت نبوده وهنوزم بیشتر از بقیه این رویکرد رو نشون داده من دلم به سمت ایشون متمایله نمیدونم چرا هر چند هنوز به یک نتیجه مشخص نرسیدم وصبر میکنم تا مناظرات رو ببینم
پاسخ:
جواب را در وبلاگتان گذاشتم !

سلام دوست عزیز
لطفا آدرس ما رو از
http://montazer.mihanblog.com/
به
http://www.montazeram.ir/
تغییر بدید
و بعد اگه تونستید به ما اطلاع بدید
ممنون از وقت که برای اینکار میذارید
"من هنوز منتظرم"
اجرکم الی الله    
من هرگز نمی توانم تفاوت به این فاحشی را از حرف تا عمل آقای قالیباف را در مورد اختلاف طبقاتی و نگرانی ایشان بپذیرم در صورتی که در مکانی مثل برج میلاد که تحت مدیریت شهرداری است کسانی از قشر مرفه بی درد تردد دارند چرا برای استفاده از امکاناتی که فقط این قشر می توانند استفاده کنند مثل بستنی ورق طلای نیم میلیونی که که در کافی شاپ این برج ارائه می شد و چندی پیش سروصدا کرد و مجبور شدند جمعش کنند حالا دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را آقای قالیباف
پاسخ:
کاملا با شما موافقم؛
۱۷ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۰ گفتمان انقلاب
سلام
با اجازه مطالب ارزشمندتانرا در وبلاگ لینک کردم.
http://gofteman-enghelab.blogfa.com
مکانی برای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی