فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه


 

چرا وقتی بزرگی از پیش ما می رود ! بعضی از ما تازه اسمش را می شنویم !

چرا ؟

این چرا ها ادامه دارد...

نظرات  (۲۹)

بدتر آنست که عده ای هنوز نشناخته نظر هم می دهند
۱۵ اسفند ۹۱ ، ۱۰:۵۸ پرده اسرار
سلام بزرکوار

به روز هستم
حتما تشریف بیارین
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برا خودم هم همیشه جای سواله
راستی به روزم
پاسخ:
آدرس وبلاگ را ننوشتی؟
سلام با پوستر دیگری به مناسبت دهه ی فاطمیه بروزم تشریف بیاورید و اتقاد های سازندتون رو زیر طرح تایپ کنید !
خب یه دلیلش اخلاص این اشخاص هست که نمیخوان معروف بشن یه دلیلش کوتاهی ماست یه دلیلش هم خواست خداست ....

جریان اون هدیه چی بود؟
پاسخ:
جریان ؟ ولش کن!
دیودونه: "هالیوود در اندیشه استقرار فرهنگی نوین بر تمام جهان است"
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=8042
خداییش منم بعد از مرحوم شدنشون شناختمشون...و حتما میخوام که این شناختو بیشتر کنم به دنبال سی دی های سخنرانیش خواهم رفت...یا علی.
۱۷ اسفند ۹۱ ، ۱۱:۱۲ حقایق را بیابید
به نام خدا
سلام
من ماه رمضان سحر سخنانشون را گوش می کردم.
دلیل سوال هم این است که خیلی از علمای ما با عموم مردم ارتباط کسترده ندارند.
پاسخ:
بهتر بگوییم ! خیلی از مردم با علما ارتباط درست و حسابی ندارند....
سلام
واقعا چرا؟؟؟؟؟!!!!! شاید کوتاهی مسئولینه ذیربطه.
۱۷ اسفند ۹۱ ، ۱۴:۲۲ وبلاگ شهید مرحمت بالازاده

تازه مخففت که کنند میشوی "مـــــــــــاه"

محمد ابـــــــــــراهیم همت...

17 اسفند، سالروز شهادت سردار خیبر تسلیت باد.

پاسخ:
شادی روحش صلوات.....
۱۷ اسفند ۹۱ ، ۱۹:۱۶ امیر ابراهیمیان
باخاطره ای دفاعی بدری و خیبری بروز هستم و منتظر شما
۱۸ اسفند ۹۱ ، ۲۱:۴۹ پشت هیچستان
سلام علیکم
امثال ایشان خود به دنبال گمنامی اند، و کوتاهی ما که برای خرید یک تبلت تمام بازار را می چرخیم و می گردیم، امّا برای استفاده از یک منبر خوب حاضر نیستم چند خیابان دورتر برویم...

دعوتید به غزل
۱۹ اسفند ۹۱ ، ۰۸:۴۳ پرده اسرار
سلام همسنگر

با مطلبی جدید از سبک زندگی و درسی از زندگی عنکبوت به روز هستم

ان شاالله در سایه قرآن و اهل بیت،سبک زندگی خدا پسند داشته باشیم

حتما تشریف بیارین

منتظر حضور گرم و نظرات دلنشینتون هستم.
۱۹ اسفند ۹۱ ، ۱۴:۰۲ مدیروبلاگ بیداری
سلام. وبلاگ بیداری دوباره بروز ، منتظر حضور و کامنت شماست...
نظر شما برای ما اهمیت داره
وبلاگ شهید شیرودی راه اندازی شد
ادرس: www.parvazakhar.blogfa.com
التماس دعا
سلام
بلاگ خوبی دارید
خوشحال میشم به منم سر بزنید
اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید
ممنون و موفق باشید
سلام برادر با موضوع جدیدی تحت عنوان "موعظه آیت الله مجتهدی(ره)" در خدمتتان هستم حتما سر زده و از این موعظه آیت الله مجتهدی استفاده کنید چرا که ما جوانان به اینگونه مطالب کم توجه ایم!
از نظرات شما دوست گرامی سپاسگزارم
یاعلی 

اللهم عجل لولیک الفرج وجعلنا من اعوانه وانصاره والمستشهدین بین یدیه

سلام

با نظر دوستان موافقم که خود حضرات هم خیلی از کراماتشون رو میس÷ارن که در زمان حیاتشون جایی عنوان نشه.

البته این چیزی از سهل انگاری ما کم نمیکنه در شناخت این بزرگواران...

ممنون

پاسخ:
امکان ویرایش نظرت وجود ندارد.....
چه دیده ها که دوخته به در شده و نیامدی
چه عمرها ز دوری تو سر شده و نیامدی
شنیده بودم از کسی که با بهار می رسی 
ببین که از بهار هم خبر شد و نیامدی
بیا ببین در این جهان امام خوب و مهربان
اسیر فتنه ی زمان بشر شد و نیامدی

سلام خدمت شما بزرگوار
از وبلاگتون دیدن کردم خیلی فضای خوبی داره
از مطالبتون هم استفاده کردم
با مطلبی تحت عنوان«معنای ارتباط با امام زمان(عج)» به روزم
خوشحالم میشم با نظرات ارزشمتندتون راهنماییم کنید
همچنین اگه خواستین با هم تبادل لینک داشته باشیم
یامهدی(عج) [گل][گل] 
۲۲ اسفند ۹۱ ، ۰۸:۱۲ پرده اسرار
شباهتهای انسان به ملخ:

1- از خصوصیات ملخ اینه که در حرکت نامنظم و سرگردانه، دیده اید که مرتب به هم برخورد می کنن، به در و دیوار و اشیاء می خورند و بسیاری ازآنها

به این علت سقوط میکنن. خدای تعالی حال بشر را وقتی که از قبر بیرون میاد، به ملخ تشبیه می کنه؛

با مطلبی دیگر از کلام دلنشین قرآن کریم به روز هستم ...

تشریف بیارین....

http://fadak20.mihanblog.com/
سلام پرنده
با پوستر زیبایی از مقام معظم رهبری به روزم
سلام کی چی کجا؟؟؟؟
پاسخ:
سرباز فرهنگی دیگه ! خودممم!!!
سلام به خاطر بی وفایی ما مردم مرده پرسته
تا وقتی چیزی رو داریم قدرش رو نمی دونیم و قتی از دست می دیم می مونیم با هزارن افسوس

با مطلب همیشه لبخند بزن به روزم
قدم بگذارید
نظر فراموش نشه
۲۳ اسفند ۹۱ ، ۱۵:۰۱ مدیروبلاگ بیداری
سلام دعوت هستید به وبلاگ بیداری برای خداحافظی و حلالیت ظلبیدن
ان شا الله در کربلای معلی نایب الزیاره خواهیم بود
۲۶ اسفند ۹۱ ، ۱۱:۵۱ خادم المهدی
بسم الله الرحمن الرحیم
 با سلام وممنون از حضورتون
اللهم عجل لولیک الفرج

با سلام

به نظر من شاید نزدیک یک درصد

با افتخار لینک شدین برادر

۲۸ اسفند ۹۱ ، ۰۱:۵۶ محمدامین پرهیزگار
سلام و درود بر تو. دوست عزیز خوشحال شدم که انقدر برا این حقیر اهمیت قائل شدی که نظر گذاشتی. انشاالله همینطوره که میفرمایید. ما هم قبول داریم که
تمام رییس جمهورا منتخب مردمند/قبول/ ولی چرا همیشه حضرت امام خامنه ای با منتخبین مستقیم مردم زاویه پیدا کردند؟
پاسخ:
سلام
این که بگوییم که امام خامنه ایی همیشه با منتخبین ملت زاویه پیدا کرده اند یک حرف خیلی کلی و کاملا غلطی است.
ما باید روزی هزار بار خدا را شکر بکنیم که همچین رهبری دایم که سر نظام و آرمان های انقلاب با هیچکس شوخی و رودربایستی ندارد!
عزیز من !
همین احمدی نژاد هم با نام ولایت مداری روی کار آمد ! ولی تا این که مشایی را به عنوان معاون اولی انتخاب کرد ! رهبری بدون هیچ ملاحضه ایی حکم حکومتی صادر کرد.
نمی دانم شماچرا از خاتمی دفاع می کنید!
برادر من !
این خاتمی به حکم دین و قاون اساسی در سال 88 مرتکب جرم شده ! مگه شوخیه !
اگر همین اتفاق در چین و یا در کشور های اروپایی می افتاد طرف را گردن می زدنند ! ولی این جا به دلیل مصلحت هایی فعلا این کار را نکردند !
جناب عالی ! در روز 9 دی کجا بودید؟
بدترین جرم خاتمی این است که کسی که خودش رئیس جمهور و مجری انتخابات بوده و با ساز و کار انتخاباتی در ایران آشنا بوده ! بیاید از میرحسین موسوی در ماجرای تقلب در انتخابات حمایت کند!
عزیز من !
کمی تحقیق کن !
۰۹ فروردين ۹۲ ، ۰۲:۳۳ دانشجوی خط رهبری

یاد یک خاطره از شهید مدق افتادم

همسر شهید مدق:"از تلویزیون امدند خانه مان.از منوچهر خواستند خاطراتش را بگوید  که یک برنامه بسازند. منوچهر هم گفت.دو سه ماه خبری از پخش برنامه نشد میگفتند کارمان تمام نشده.

یک شب منوچهر صدام زد.تلویزیون برنامه ای را از شهید مدنی نشان میداد. از بیمارستان تاشهادت و بعد تشییعش رانشان داد.او هم جانباز شیمیایی بود.

منوچهر گفت:حالا فهمیدم اینها منتظرند کار من تمام شود.

چشمهاش پر اشک شد. رو به من گفت:اگر این بار زنگ زدند بگو بد ترین چیز این است که آدم منتظر مرگ کسی باشد تا ازش سوژه درست کند.هیچ وقت بخشیدنی نیست."

اینک شوکران 1 -منوچهر مدق به روایت همسر شهید-صفحه 58

خدا ببخشدمان به خاطر این کوتاهی ها

پاسخ:
وقتی هدف مادی باشد(جذب مخاطب  برای برنامه) وقتی که یک عده تکنوکرات روی کار باشند...!!!
از این بهتر نمی شود !
انقلابمان اسلامی بود ولی
صداوسیمایمان هوز اسلامی نشده....
سلام مثل آیت الله بهجت...که بعد از فوتش ،پسرخاله من که متال باز بود شناختش.
مشکل من بهت میگم از کجاست فقط به کسی نگو .از افرادی که میتونن معرفی کنن ولی نمیکنن
سوءتفاهم نشه فقط
ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است/ ما برآنیم که این ذکر جهانی گردد
اللهم عجل لولیک الفرج
منتظر نظرات شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی