فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

نگاه کردن فلسفی استاد به شاگرد!

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۲۹ ب.ظ

همه ی کلاس ساکت بود !

همه با تعجب و کنجکاوی داشتند منظره ایی بامزه را نگاه می کردند!

من هم که پسر شیطونی نیستم ولی بعضی اوقات نمی دانم  چه طور می شود که این طور می شوم!

انتهای کلاس نزدیک در کلاس نشسته بودم! دقیقا گرم ترین نقطه ی کلاس! حالا چرا گرم ترین؟ دلیلش این بود که کلاس ما چهار فصل بود!

نزدیک پنچره ها که چیلر وجود داشت سردترین نقطه بود! و جماعت مثلا درس خوان از مدت ها پیش از شروع کلاس اونجا را با صندلی هایش اشغال می کردند ! سمت راست کلاس یعنی همان سمت راست من! کمی معتدل بود و حالت پاییزی داشت! گوشه ی سمت چپ جلوی کلاس یعنی جایی که استاد محترم (ونه محترمه! چون مرد بود!) حالت بهاری داشت! و جایی که من نشسته بودم تابستان بود !

استاد ما هیکلی درشت و قد بلند (دیگر خوتان در ذهن مبارکتان تصور بنمایید!!!) چهره ایی آفتاب سوخته با چشمانی سفید! شکمی تا کمی برآمده و در برخی نقاط با برجستگی بیشتر به دلیل محتویات داخل جیب ! (البته این یک تیکه را با لحن آقای اصغری بخوانید!) و دستانش را از پشت به هم گره زده بود و گاهی با ناخن های سفیدش بازی هم می کرد!

اما پسره که رفیق من بود ! قدی متوسط و لاغر و چشمانی درشت و صورتی روشن ! که وقتی نگاهش میکردی چهره ایی معصوم را داشت!

به چشم همدیگر زل زده بودند!

کلاس ساکت و ساکت بود ! همه منتظر جواب سوال فلسفی شاگرد بودند!

من هم یک دفعه از انتهای کلاس با صدای بلند گفتم: استاد چرا چپ چپ نگاه نگاه می کنی!!!؟ گفتن من همانا و منفجر شدن کلاس همانا!

بچه ها از خنده داشتن ریسه می رفتن ! و البته یک عده هم زیر خاکی شنا می کردند!

پسره  نفس راحتی کشید! و استاد با لحنی انکارانه !!!!  به من گفت : من معمولی نگاه کردم!

بماند که استادمان رفیق ما را خیلی دوست داشت...

تابستان 91- ماه رمضان -کلاس بعد ظهر- درس فلسفه خداشناسی -طرح ولایت  کشوری- مشهد مقدس -دانشگاه فردوسی - ساختمان دانشکده ی کشاورزی - جای شما خالی! 

همین...

پی نوشت!

22 بهمن همه می آییم 

با شعار مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل

نظرات  (۱۹)

۱۹ بهمن ۹۱ ، ۰۰:۴۷ حسنا حیدری
ن بیانتون عالیه.راجع به سوالی که کردید والا باید بگم یکی که خیلی دوسش داره باید باهاش حرف بزنه.باید خیلی ملایم بهش گفته شه و باید همیشه کسی که پیششه خودش خیلی مراعات کنه.ببینین من برای عوض  کردن عادت غلط کسی 5 سال تحمل کردم و الان نتیجه داده.صبر از نشانه های مومنه.
التماس دعا
۱۹ بهمن ۹۱ ، ۰۰:۴۸ حسنا حیدری
اون اولش فن بیان بود که ف جا افتاد
سلام
باافخار لینک شدید
لطفا بعد از لینک کردن اطلاع دهید
یا زهرا
سلام بزرگوار.جالب بود تبریک می گم بخاطر قلم روان و زیبایی که دراین. لینکتون کردم. موفق باشین.
برخیز که فجر انقلاب است امروز

بیگانه صفت، خانه خراب است امروز

هر توطئه و نقشه که دشمن بکشد

از لطف خدا نقش بر آب است امروز

دهه فجرمبارک

فقط بدانیم انقلاب ما حاصل خون شهداو ایثار جانبازان ست
۱۹ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۱۰ دختر باحجاب

سلام ممنون به بنده سرزدید...سایت جالبی دارید.مخصوصا نوشتن شما که شبیه طنز هستش...لینک شدید

اللهم عجل لولیک الفرج بحق الزینب الکبری

۱۹ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۰۲ هیئت منتظران شهادت

موفق باشی دوست عزیز

شمارو لینک کردم

سلام
سرزده اومدم وبلاگتون رو دیدم
نوشته هاتون را خوندم
نوشته های متنوع شما باعث شده یک کشکول زیبایی از آب در بیاد
بهترین آینده را براتون آرزو میکنم .
شما لینک شدید.
به ما سرزدید خبر بدین.
پاسخ:
سلام
ولی آدرس وبلاگتان را چرا درست وراد نکردید!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۹ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۰۹ علی تنکابنی
سلام، دوست عزیز با افتخار لینک شدید. تشکر از حضور صمیمی تان/ یازهرا

http://jalili-saeid.blogfa.com/
سلام
بح بح!
برادر جان!

قالب جدید مبارک! {ایشالا که خدا برات نگه‌ش داره!}
:)
موفق باشی
یا علی
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون!
۱۹ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۱۲ زهرا تقوی راد
سلام

جالب بود از این به بعد در طرز نگاه کردنم به دانش آموزان باید تفکر کنم(-:

باسلام عرض تبریک ایام.

ممنون که به وبلاگ من سرزدید.انشالادر اولین فرصت لینکتون میکنم.

در پناه حق...

سلام ممنون از حضور گرمت

با افتخار لینک شدید

۲۱ بهمن ۹۱ ، ۱۸:۴۵ خادم اهل بیت
باسلام.
شما با موفقیت لینک شدید لطفا ما را هم با نام"جلسات قرائت قرآن مسجدآقاحبیب"لینک کنید.
باتشکر
یاعـــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــــی
عالی بود...
من طرح ولایت بودم 
از همون دو سه خط اولی فهمیدم که داری دانشکده کشاورزی رو میگی

علی مدد
پاسخ:
سلام
خیلی خوبه!
یاعلی
۲۸ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۵۳ بنت الزهرا

سلام

وبلا گ جدید مبارک باشه....مطالبتون مثل همیشه عالین... ببخشید دیر اومدم...

استفاده کردیم...

یادتون نره مارو لینک کنید...

آپم..خوشحال میشم سری بزنید...

درپناه خدا

یازهرا(س)

 

پاسخ:
سلام
چشم
یازهرا(س)
سلام.
یااااااااااااااادش بخییییییییییییییر!
چه روزگاری داشتیم توطرح ولایت.
من جز کسایی بودم که پیش چیلر مینشستم ولی خیداوکیلی خیلی وقتها خواب بودم! هه هه هه!
ممنون که یاد خاطره کردید.
التماس دعا!
یازهرا(س)
پاسخ:
سلام خواهش می کنم !
یاعلی (ع)

منم از همون اول متن ذهنم رفت طرف دانشکده خودمون، دانشکده کشاورزی فردوسیو خیلی جالب شد برام.:)
پاسخ:
چه خوب ‏!‏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی