فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

محمد رسوالله/ اثر حمید قربانپورامام رضا علیه السلام

نظرات  (۱۰)

۲۲ دی ۹۱ ، ۱۲:۵۰ منتظران ظهور
سلام، من هم رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص)، شهادت امام حسن محتبی (ع) و همچنین شهادت امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را خدمت شما تسلیت می گویم.
التماس دعا
سلام ممنون خواهش میکنم من هم این ایام را به شما تسلیت عرض میکنم. تا جایی که تونستم پست های شما را خوندم . به نکات خوب وقابل توجه و سازنده ای اشاره کردید . موفق و سربلندباشید.
سلام مرسی از حضورتان
۲۴ دی ۹۱ ، ۱۲:۳۴ گروه فرهنگی ریحان
سلام
جالب بود...
یا علی
۲۷ دی ۹۱ ، ۱۷:۱۳ مثبت های باحجاب
سلام
ممنون از حضورتون

ایام ربیـــع مبـــآرک
۱۵ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۱۲ کوثریه دختر چادری

سلام

وبلاگ شمادرمورد باشگاه پرواز 650هست؟؟؟

۱۵ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۱۶ یه دختر چادری

سلام.
ببخشید خیال کردم شما عضو باشگاه پروازین خیلی خوشحال شدم.
ولی از این به بعد سری به تلتکست شبکه دو صفحه650بزنید
۱۷ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۲۸ پویان مهر-اینجامقرلاله ها
سلام
وبلاگ شما با افتخار لینک شد.

یاحق
۱۸ بهمن ۹۱ ، ۰۶:۲۹ پرده اسرار
قطعا همه ی شما را با چیزی از ترس، گرسنگی،

 زیان مالی و جانی  و کمبود میوه ها، آزمایش می کنیم


و بشارت ده به استقامت کنندگان.

سلام علیکم

به روز هستم تشریف بیارین

منتظرحضورگرمو نظرات سازنده تون هستم

یازهرا
۱۹ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۲۳ کبوترحرم ولایت
سلام با افتخار لینک شدید 
 حقیر مدیر وبلاگ کبوتران حرم ولایت هستم خوشحال میشم اگه افتخاربدهیدبه منم سر بزنیدودر صورت تمایل شما نیز چنین کنیدمنتظرتون هستم  یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی