فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

تکیه گاه !(طنز)

پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۱، ۰۵:۰۷ ب.ظ
خواننده گرامی لطفا به سوالات زیر پاسخ دهید!
سوال 1
اگر شما 77 سال سن داشته باشید اولین کاری که نمی کنید چیست؟
الف: هیچ وقت با دیگران صریح صحبت نمی کنم!
ب: هیچ وقت هر دو  پایم را در یک لنگه کفش نمی کنم!
ج: هیچ وقت پسرم را به کشور بر نمی گردانم!
د: فکری به حال آن دنیایم نمی کنم!

سوال 2
اگر شما تکیه گاه گروهی باشید ! برای آن ها چه کنید؟
الف: زیر پایشان را خالی می کنم تا با مخ بر زمین بیایند!
ب: امید اول و آخرشان می شوم و بعد همه را نا امید می کنم!
ج: گروه فدای خانواده بخصوص پسرانم ! نظام که جای خود دارد!
د: پدر معنوی شان می شوم و برایشان درس اخلاق می گذارم!

سوال 3
اگر شما پدر معنوی گروهی بودید ! چه کار می کردید؟
الف: اخلاق نامه نوشتن بدون سلام را به آن ها آموزش می دادم!
ب: با بی اخلاقی سیاسی بهشان می فهماندم که هنوز دود از کنده بلند میشه!
ج: به یاد سال 1382 ! تلافی نامردی شان را سرشان در می آوردم!
د: با هزینه ی آن ها برای نظام دردسر اخلاقی آموزش می دادم!

سوال 4
اگر شما دختری به نام ف... داشتید , با او چه می کردید؟
الف: نفهم ! حرف دهنت را بفهم ! زشته !!!
ب: برایش از محلمان ساندویچ می خردیم تا دخترم بخاطر گشنگی با  راهی بازداشت گاه نشه!
ج:هر روز برایش روزنامه کیهان می خریدم تا از لطیفه های شریعتمداری ! درس عبرت بگیره!
د: می فرستادمش انگلیس کنار داداشش!

سوال 5
اگر شما در نماز جمعه شرکت می کردید ! چه می کردید؟
الف: مثل بچه ی آدم نمازم را می خواندم آن هم بدون کفش!
ب: می رفتم امام جمعه را بغل می کردم و بهش می گفتم بازی بازی نوبتی .....
ج: می رفتم زندانیان را آزاد می کردم!
د:در خیابان سطل آشغال آتش می زدم....


سوال 6
اگر شما در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کردید ! چه می کردید!
الف: جلسه با اعضای خانواده ام می گذاشتم.
ب:به م... پسرم زنگ می زدم و می گفتم آماده باش !
ج: در مناظره اسم خانواده ام را نمی بردم!
د:اگر نامه نوشتم قول می دادم که حتما اول سلام کنم...

سوال 7
اگر شما یار امام بودید چگونه عمل می کردید؟
الف: شواری رهبری در زمان حیات رهبری تشکیل می دادم!
ب: توصیه های رهبری را جدی نمی گرفتم!
ج: حال رفقای سیاسی قدیم و جدید را می گرفتم!
د: به مردم می فهماندم آقای ه با همه ی ه .... ها فرق داره !

سوال8
اگر شما رئیس مجمعی بودید ! چه می کردید؟
الف:برادر بر کنار شده ام را بغل خود می نشاندم!
ب: در دفتر کارم آتش سوزی عمدی راه می انداختم !
ج:یکی از مشاور هایم به علما توهین می کرد!
د: مصلحت خانوادگی را بر مصلحت نظام تشخیص می دادم!

سوال 9
اگر کسی از شما در مناظره ها اسمی ببرد....با او چه می کردید؟
الف: دهنش را مسواک می زدم..
ب: برایش آش رشته درست می کردم.
چ:به بنی صدر تشبیه می کردمش....
د: باید حتما لفظ آیت الله را ببرد!

سوال 10
اگر  دانشگاه آزاد دست شما بود چه می کردید؟
الف: تحصیلات دانشگاهی ام را شروع می کردم.
ب: با اموالش در انتخابات شرکت می کردم....
ج:آقای ع.ج را در گوشه ایی استخدام می کردم...!
د: پسرم را برای کار به انگلیس نمی فرستادم!


نکته : جواب تمامی سوالات هر گزینه ایی می تواند باشد!
منابع برای پاسخ گویی در سایت آقای ه و روزنامه جمهوری اسلامی موجود می باشد!
همین......
۹۱/۰۶/۰۲ موافقین ۲ مخالفین ۰

نظرات  (۱۹)

۰۲ شهریور ۹۱ ، ۱۸:۱۹ زینت زن=حفظ حجاب
سلام.بروز هستم.

۰۲ شهریور ۹۱ ، ۱۸:۵۳ زینت زن=حفظ حجاب
سلان.
همیشه سر بزنید.

خوشحال میشم.

پاسخ:
انشاالله
هه...
سلام.
خیلی جالب بود. از یه چیزایش خبر داشتم و یه چیزایی نه. خوب بود. ممنون که خبرم کردی
سلام...
ممنون خبر دادین....

درپناه خدا
یازهرا(س)
نوشته ی فوق العاده ای بود
بهترین جمله ش از دید من:
مصلحت خانوادگی را بر مصلحت نظام تشخیص می دادم!

خدا به همه ی خوبی های قدیم که بدی های حالا شده اند ایمان بدهد!!
او گفت :به من که از کجا دزد شدی
با دیدن مال کدخدا دزد شدی!
گفتم :که من از روی نداری دزدم
اصلا تو که داری ،تو ! چرا دزد شدی
از عباس صادقی زرینی
۰۴ شهریور ۹۱ ، ۰۳:۱۷ همسنگر بسیجی
سلام

من اول بچه هامو اعدام میکردم

یاعلی
سلام؛
سوالا رو جواب میدیم به شرط کیک و ساندیسش، البته از ساندویچای میدون آزادی هم بدین خوبه نخوردیم تا حالا...
1:ج
2:ج
3:الف
4:د میفرستادمش تا ببینم دانشجوهای واحد آکسفورد درسشون چجوره!!!
5:ب
6:ه
7:د
8:باقالی پاک می کردم.
.....وقت کم آوردم وگرنه بقیه رو هم جواب میدادیم.
سلام





عالی بود...




گاهی گم می شوم .
بهتر بگویم : گاهی گمش می کنم ؛ خودم را ...
و می روم که فراموش کنم که بودم؟ کجا بودم؟ و چه فراز و نشیب هایی را پشت سر گذاشته ام تا این شدم؟
......................
سلام
با اندکی تاخیر
دعوتید به مهمانی دلنوشتی دیگر ...
قدم روی چشم ما بگذارید (من و دلنوشت ها)
۰۶ شهریور ۹۱ ، ۱۰:۳۷ پشت هیچستان
سلام علیکم
بسیار عالی
این سلسله ی "ا..ک...ب...ر...شاهیان" بعد از ساسانیان حریص ترین سلسله ها به قدرت و ثروت بوده!

بعید نیست اگه منع قانونی سنی نداشت دوبار کاندید ریاست جمهوری می شد.
معتقدم این خانواده به تنهایی عامل نیمی از ناامیدی های ایجاد شده در دل مردم نسبت به نظام اسلامی هستند.
یا علی
التماس دعا
سلام
آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,"¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@";";;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨")""-""""
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*"¨""¨¨*
´´´´´´((,*/*;);*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨"¨*
´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨"\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
",¨¨¨¨_)--"--"------/_.
این پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت کنه!
خوشحال میشم بیای.
سلام
جدا وبلاگ ارزشی و خوبی دارید هر وقت به شما سر می زنم از مطالبتون لذت می برم
با مطلب
"حمله پرندگان خشمگین،اینبار به مساجد"
به روز هستیم
در پناه حضرت زهرا(س)
سلام بر شما
ممنون از دعوتتون و شرمنده بابت تاخیرم
وبلاگ زیبایی دارید.
این مطلبتون هم بسیار جالب بود
بازم بهم سر بزنید خوشحال می شم
یا علی
۰۹ شهریور ۹۱ ، ۱۸:۳۳ پایگاه جامع ولایت
سلام
آفرین مطالب بسیار زیبا و قابل ملاحظه ای بود.
با تشکر پایگاه جامع ولایت
سلام وبه عبارت درست تر صهیونیزم اخه بین یهودیا ادم خوبم پیدا میشه اما اگه بخوایم درستش رو بگیم باید بگیم صهیونیزم بزرگترین دشمن ماست
سلام.وبلاگ که 20.حرف نداره.مخصوصا"
صدای ال..کبر و جبهه.نباید فراموش کرد آرامش امشب من زیر بار سختی و شهادت میلیونها هموطنم بدست اومده.روحشون از ما شاد و یادشون در دل ما گرامی باد
۰۷ مهر ۹۱ ، ۱۳:۱۶ شهدای خندان
سلام
تشکر از این که به وبلاگ من سر زدید.
سلام دوست عزیز
درکل مطالب جالبی برای وبلاگت گذاشته بودی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی